26 september. Tocht van Le Mont St Michel naar Bordeaux

27 september 2022 - Créon, Frankrijk

Vandaag hebben we de volgende etappe naar het zuiden ingevuld. We zijn rond 10u van de camperplaats vertrokken en hebben 550 Km afgelegd naar een plaatsje in de buurt van Bordeaux.

We zijn via Normandië, Bretagne,Cognac en nu in de Bordeaux streek terecht gekomen. We hebben nu een camping als stopplaats. Hier zijn alle voorzieningen inclusief WiFi dus kunnen we ons blog weer bijwerken en de foto's uploaden.

Morgenvroeg besluiten we of we een fietstocht naar de stad gaan doen en hier een extra nacht blijven of toch verder naar het zuiden trekken. Het weer is hier nog steeds niet geweldig. Het regent met tijd en wijle en de temperatuur is redelijk, 19 graden. Wat wel leuk is voor het budget: de diesel en bezineprijs zijn hier vooroorlogs. Diesel 1,55 en benzine 1,46. Dat is tenminste nog te betalen...:-).

1. Rob:
    28 september 2022
    Zo jullie geven wel gas. Maar met die prijs van de diesel. Lijkt het minder pijn te doen ;-).

Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar welke camper plekken jullie gaan. Altijd leuk om ideeen op te doen.

Ik weet niet of jullie al voorbij Nantes zijn. Maar “Les Machines de l’île” is de moeite waard.
  2. Louis en Karin:
    28 september 2022
    Hoi Rob. We laten het weten natuurlijk. We zijn idd al voorbij Nantes en staan vandaag 8n de buurt van Bordeaux. Het is aangenaam en rond 18 graden, misschien gaan we de stad nog even bezichtigen en dan door naar San Sebastian..
  3. Jan en Janneke:
    29 september 2022
    Hey Louis en Karin, mooi zeg, St. Mont de Michel en fijn dat jullie elektrische fietsen hebben met zo'n tegenwind. Geniet van jullie vakantie en hopelijk gaan jullie mooi weer tegemoet,
    Groetjes Jan en Janneke.
  4. Louis en Karin:
    4 oktober 2022
    Bedankt Jan. We zijn inmiddels al weer een stukje verder. Kunnen jullie ook de kaart zien met de route die we gereden hebben?