2 en 3 oktober. Reis naar Albarracin

3 oktober 2022 - Albarracín, Spanje

2 oktober op tijd vertrokken om naar Albarracin te gaan. Het ligt in de buurt van de grotere plaats Teruel in het mid oosten van Spanje. Behoorlijk in het binnenland.

We kwamen rond 16u aan. Inchecken was snel gedaan en we mochten zelf een plaatsje uitzoeken.

De camperplaatsen waren verdeeld in een bovendeel en een onderdeel. Beneden waren de plaatsen wat krapper maar veel schaduw. Boven ruimer en mooi uitzicht maar minder schaduw. Omdat het behoorlijk warm was (28 graden) hebben we gekozen voor de schaduwplek. Prima plaatsje naast een andere Nederlander.

Die buurman heb ik overigens nog geholpen met een technisch probleem aan zijn camper. Was die man ook weer blij.

Verder lekker uitgerust, morgen gaan we het nabijgelegen historisch stadje verkennen. Het is een oude vestingstad. Misschien zoiets als Heusden?

3 oktober.

We zijn op tijd opgestaan maar ontdekte al snel dat het weer hier heel anders is als in het Noorden. Laat in de middag wordt het warm maar s'ochtends kun je gewoon een dikke trui aan. In de middag pas korte broek en een hemdje.

Het stadje hebben we lopend verkend, goed te doen je bent er in 20 minuten lopen.

De foto's spreken voor zich....

Helaas wat koppelproblemen met de telefoon, dus niet alle foto's kunnen plaatsen, misschien later nog.

Morgen gaan we weer verder zuidwaarts, richting Alicante. Waarschijnlijk is het daar nog warmer. We zijn ook al gewaarschuwd dat er soms veel vliegen kunnen zijn, sommigen zijn daarom naar het Noorden getrokken.

We zijn benieuwd!

1. Harrie:
    4 oktober 2022
    Wat een mooie foto's. Jullie ontdekken mooie delen van Spanje! Geniet ervan.
  2. Louis en Karin:
    4 oktober 2022
    Het gaat voorspoedig Harrie, hebben al veel gezien en zijn nog niet eens op de helft....:-)