10 September 2023 Camperreis Zuid Europa 2023

10 september 2023 - Limoges, Frankrijk

Vertrek zondag 10 September, de verjaardag van Karin. Na de koffie en het verjaardags cadeau zijn we iets na 9u vertrokken. Het plan is tot 17u of misschien iets later door te rijden naar zuid Frankrijk. Dan kijken waar we zijn en dan een overnachtingsplek te zoeken. Die 1e stop was na ruim 800 Km. Uiteindelijk zijn we uitgekomen in Lubersac, aan de rand van de Dordogne. Naast de plaatselijke kerk was een verlichte parkeerplaats. Daar hebben we rond 19.30u de camper gestald. Het was al snel donker, dus hebben we de omgeving gelaten voor wat het was. Morgen door naar het zuidelijke midden van de Dordogne.

1. Huub Mertens:
    13 september 2023
    Hoi Karin en Louis, ik wens jullie 'n fijne vakantie. Geniet en rij voorzichtig. Gr Huub
  2. Louis en Karin:
    Bedankt Huub.
    Gaan we zeker doen. Inmiddels zitten we weer in het warme Spanje...:-)
  3. Jan en Janneke:
    14 september 2023
    Louis en Karin, wij wensen jullie een fijne vakantie, geniet van de mooie omgeving en van de camper, groetjes, Jan en Janneke
  4. Louis en Karin:
    17 september 2023
    Komt helemaal goed Jan en Janneke.
    Zie onze verhalen en foto's 8n dit blog. Groetjes Karin & Louis.