Weer thuis!

15 oktober 2022 - Tilburg, Nederland

We zijn inmiddels weer thuis!

We zijn donderdagavond thuis gekomen.

In eerste instantie zouden we donderdagochtend vertrekken uit Italië, ergens in Duitsland overnachten en vrijdag de laatste etappe naar huis nemen.

De reis ging echter zo voorspoedig dat we rond 17u ergens onder Luxemburg zaten en nog 4 uur konden  doorrijden dan waren we thuis. Bovendien was het weer behoorlijk omgeslagen veel regen, dus alle reden om door te stomen naar Tilburg.

We zijn donderdagavond rond 22u thuis aangekomen. Nog een borreltje gedronken en lekker ons vertrouwde bedje opgezocht.

Toch ook weer fijn om thuis te zijn...:-).

We hebben ruim 5000 Km gereden met de Camper, 7 landen doorkruist en vele steden, dorpen en bijzondere plekken gezien.

Het was een enerverende maar leuke reis om te maken.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Vrijdagavond nog af gesloten met een lekker diner en dan volgende week weer aan het werk.

Karin gaat naar Gamma en ik start maandag met mijn eigen bedrijf. Maandagochtend gelijk al een afspraak met KvK Breda. We gaan de volgende spannende fase in!

De laatste foto's staan inmiddels ook in de foto map, inclusief de complete route.

Groeten en tot snel!

Karin&Louis.

1. Jan en Janneke:
    16 oktober 2022
    Louis en Karin, fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en nu weer veilig thuis gekomen zijn. We zijn benieuwd naar de verhalen. Tot snel, groetjes Jan en Janneke