14 september 2023 Toulouse

15 september 2023 - Encamp, Andorra

Vandaag zijn we op camping Les Violette's in Deijme, 17 Km onder Toulouse.

Leuke camping maar niet bijzonder. Wel een stuk drukker dan de vorige. We waren er vrij vroeg, rond 14u. Toen was er nog veel plaats.  In de loop van de middag en avond kwamen nog vele camping gasten overnachten.

Er was ook een zwembad dat bij slecht weer een overkapping had maar vonden we niet interessant genoeg om er te gaan zwemmen. Veel te klein voor volwassenen.

De volgende dag zijn we met de fiets Toulouse gaan verkennen. Bruisende stad met leuke plekjes. Zie ook de fotos. Er was veel gendarmerie op de been. Er zou een belangrijke wedstrijd gespeeld worden. Ook hier hebben ze dus last van die hooligans....:-(.

Toulouse hebben we met de fiets gedaan. Uurtje trappen op een fietspad wat langs het kanaal liep. Prima te fietsen. Die Fransen weten ook wat fietsen is, het leek wel een fietssnelweg, zo druk.

We waren rond 20u weer thuis. Nog een spelletje gedaan ( en Yes een keer gewonnen..:-)).

Op tijd naar bed. Morgen naar Andorra.