29 september Camping Oliden

30 september 2022 - San Sebastián, Spanje

We kwamen rond 14.30u aan op Camping Oliden. Volgens de referenties is dit een prima camping met alle voorzieningen. Ons plan is hier een paar dagen te blijven om San Sebastian te verkennen en dan verder zuidwaarts te trekken. Het weer was bij aankomst niet al te best. 18 graden, dat is best ok maar veel regen...

We zijn dezelfde middag nog even boodschappen wezen doen in de nabijgelegen Carrefour. Een geweldig grote supermarkt die je in Nederland niet gauw in die grootte tegenkomt.

Ook even gechecked of je van hieruit goed met de fiets naar het centrum van San Sebastian kunt. Maar dat viel tegen. Op de kaart leek het prima te kunnen. In werkelijkheid moesten we over de drukke autoweg fietsen. Niet echt veilig.

We besluiten dan ook om de avond en  nacht hier door te brengen maar morgen door te rijden naar een camperplaats in de stad.

S'avonds nog wel gegeten in het restaurant van de camping. Leuke eigenaren. Zelfs de openhaard ging nog aan, lekker dat houtvuur!.

Op tijd naar bed, morgen uitslapen, het is tenslotte vakantie!